Goed rapport: Te Kloeze scoort een 8,7

11 november 2016 | Nieuws

Vijftig van onze klanten hebben inmiddels de kleine moeite genomen om ons werk te evalueren. Gemiddeld genomen scoren wij (bij het schrijven van dit bericht) onder deze groep een 8,7 en daar zijn we best trots op.

Het doet ons goed om zwart op wit te zien dat wij op de goede weg zijn. Al onze medewerkers zijn zich, dankzij deze waardevolle klantboordelingen, steeds meer bewust van hoe bewoners, gemeenten en ondernemers onze dienstverlening ervaren. Zij leren zo ook welke geboden meerwaarde kan leiden tot meer tevredenheid.

Vriendelijk, Vakkundig, Vernieuwend

De analyse van klantervaringen heeft geleid tot de formulering van onze kernwaarden: Vriendelijk, Vakkundig en Vernieuwend.

Vriendelijkheid ziet u bijvoorbeeld terug in onze overtuiging dat het werk pas afgerond is als we netjes hebben opgeruimd. Of in het werkplezier dat onze mensen zichtbaar hebben. Dat maakt het voor hen ook nog eens makkelijker om nog even te vragen of alles naar wens is opgelost.

Vakkundigheid kan wat ons betreft alleen bestaan als alle medewerkers door-en-door geschoold zijn. Niet alleen op vaardigheid, maar juist ook op veiligheid. U zit natuurlijk niet te wachten op gevaarlijke taferelen in uw woning. Dat begrijpen wij.

Vernieuwend zijn onze technieken, bijkomende innovatieve diensten zoals relining, onze compleet uitgeruste ontstoppingswagens en de toenemende digitalisering van ons werk. Zo worden steeds meer rioolproblemen via camera’s in kaart gebracht, zodat er een transparant en nauwkeurig beeld kan worden geschetst van wat er nodig is om het probleem op te lossen.

Vertel over uw ervaring

Vriendelijk, Vakkundig en Vernieuwend. Zie het maar als drie punten die moeten kunnen worden afgevinkt als het gaat om de beleving van échte kwaliteit. Waarden waarop wij dus beoordeeld willen worden door onze klanten. Hun mening helpt ons enorm, dus: beste klanten, vertel ons en de mensen om u heen over uw ervaringen. Onze dank is groot!

Reacties zijn gesloten.