Klantvriendelijkheidsprijs Wonion voor Te Kloeze

30 april 2021 | Nieuws

De drie kernwaarden van Te Kloeze: Vriendelijk, Vakkundig en Vernieuwend. Laat het nou precies onze eerste kernwaarde zijn die bij de huurders van onze klant wooncorporatie Wonion zo positief is opgevallen. Onlangs mochten wij de jaarlijkse Wonion Klantvriendelijkheidsprijs in ontvangst nemen. Jawel, een prijs voor de klantvriendelijkste samenwerkingspartner. “Zéér vriendelijk”, was het predicaat van de huurders.

Voor medewerkers

Dank Wonion en huurders, voor het vertrouwen en deze eer. Maar vooral dank aan al onze medewerkers. De werkdruk is hoog de laatste tijd. Deze prijs is dan ook vooral voor de mannen en vrouwen die elke dag voor onze klanten klaarstaan. Onmisbare schakels zijn het. Zonder hen is er geen Te Kloeze. ??

Klantvriendelijkheidsprijs van 2019

Vorig jaar is er geen prijs uitgekeerd, na een tevredenheidsonderzoek onder huurders is nu alsnog de prijs van 2019 aan Te Kloeze toegekend. Meer info.

– Nico Lensink, Directeur Te Kloeze Riooltechniek.

Reacties zijn gesloten.